Friday, May 11, 2012

Perihal seorang Ibu

Saya memang tak sanggup nak tgk video berkaitan dgn seorang ibu dera baby yg ade di FB..
Kawan2 & adik pun dah suruh usha video tuu...
Tapi saya takde hati nak tgk..sbb tau mesti kes dera yg mcm biase ... pukul dgn rotan, simbah air panas dll...
Tapi semalm saya tertengok sedikit video tersebut di buletin TV3...perghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
Bengkek je dalaman guaaaa...sakit!

Tapi video tuu tak hbs tunjuk, jadi saya pun tgk kat youtube...
Ya ampun..lagi syahdu..sebab dgn jelas nampak muke ibu dan baby...bersame tangisan baby yang MERAYU supaya tak pukul lagi...teresak2 baby tuuu nangis...sampai tak sempat nak angkat muke, ibu tuu pukul lagi dan lagi dan lagi...sebagai penyedap rase, terajang dan mengeluarkan kate2 tak elok...
Begitu marah dan stress ibu tersebut terhadap baby itu...
Dapat saya lihat sedikit emosi ibu marah meluap2...
Dan dapat juga saya lihat bgaimana terok pun si ibu memukul dan marah baby, baby itu masih lagi merangkak ke arahnye dgn harapan untuk dapat dibelai ataupun paling tidak hentikan la kemarhan itu wahai ibu....sakit........seolah2 baby itu berkata " ibu stop doing this..im hurting... i have no one in this world... i only have you...i relied on you....i need you...plzzzzz ibu stop...."....
arrghhhh sayu nye hati saya tgk vidoe itu...

S.A.Y.U :(

No comments:

Post a Comment