Wednesday, May 16, 2012

Happy Cikgu day

Haappy Teacher's Day buat mereka yang bergelar pendidik...
Cikgu, pensyarah dan juga MOMMY!
Sebab para mommy juga adalah teacher buat anak2 :)

Saya masih lagi belajar untuk menjadi mommy yang terhebat buat anak2 saya...
Walaupun sedar akn kekurangan diri, itu bukan bermakna saya tak boleh jadi terhebat for my kids...
Im learning day by day...yeehaaaa!!

Di sini juga ingin saya selitkan harga Marshmallow yg Halal dan sedap itu...

100-500 g = RM 4.50/100g
1-3 kg = RM 40
>4 kg = RM 37

*If mix flavor = RM 2/kg


Jum beli ramai2 Marshmallow yg Halal ...
Tanpa ragu2...



ps: Tgh menunggu kawan saya ARDILAWANI ZAMRI buat kek dan ade hiasan or topping Marshmallow
                                                                                         

1 comment: