Friday, March 22, 2013

Sabun Dynamo

Dah lame tak publish pasal sabun yang berformula DYNAMO nie. Memang best la gune sabun nie walaupun takde brand. Sebab nye kain baju serta comfoter, semua bersih dan wangi.

Alkisah nye 'liquid detergent' nie tak ramai yang berani nak beli sbb takot tak bersih dan tak wangi.
Dulu pun saya takot juga nak cube, tapi alhamdulillah mmg bersih dan wangi...yang paling penting memang menjimatkan sebb beli 10liter tahan dalm 2-3 bulan.. Saya agak heavy membasoh baju sbb ade 2 org anak kecik...paham2 jer la, sehari tukar pakaian 3-4 kali.. makanan tumpah, main sane sini berpeloh, yg baby merangkak (lap lantai)...hehehe..




Untuk semua jenis sabun adelah seberat 10 kg.

1)Dynamo biru = RM 35
2)Softener pink = RM 35
3) Glo dishwash hijau = RM 30
4)Ajax Floor kleen merah hati = RM 35
5) Klorox.=  RM 25
Beli 3 BOTOL boleh dapat rebet RM5. PROMOSI CUTI SEKOLAH!!

Penghantaran di sekitar Wangsa Maju/Setiawangsa/Melawati percuma!



3 comments:

  1. kalau saya nak dynamo biru ada stok lagi tak.

    ReplyDelete
  2. saya dekat area wangsa maju jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam Ahmad,
      boleh ade ready stok dengan saya.
      boleh sms 019-353 4403..tq.

      Delete