Monday, March 4, 2013

s26 Gold ~pilihan saya~

Tadi saya dapt call dari customer service S26, bertanye perkembangan Qisya lepas minum S26 PE. Boleh bace entri nie , ade perubahan selera makan atau x? perkembangan fizikal?

So far alhamdulillah Qisya lepas minum 12 pek susu S26 GOLD PE, selera minum susu mmg meningkat.. Nasib la dapat susu free...Bertuah Qisya dapat tajaan dari s26. TQ WYETH :)

Sebenarnye bukan sekali customer servis call, tapi kerap jugak la.. Agak2 dalam 2 bulan sekali mesti ade call tanye perkembangan Qisya. Dan bile saya bertanye soalan, mesti ade jawapan yang memuaskan hati..
Ini jugakla penyebab mengapa saya setia bersame s26. Disamping Qisya dan Marissa pun suke dan tiada masalah dgn susu nie. Pernah nak cube susu lain, tapi tgk progress Qisya ok dan positif, malas nak tukar. Harge mmg la mahal sikit, tapi ade susu yg lebih mahal.

ps: S26 adelah susu yang saya minu dari kecik..Sudah 30 tahun! hmmm i loike :)

5 comments:

  1. wooo...
    memg mhl tu..
    hahaa..
    tapi puas hati kalau ok.. :)

    ReplyDelete
  2. anak2 nureen pon sama.. susu ni jugka :)
    mmg terbaekkk :)

    ReplyDelete
  3. mahal s26 tu... tapi kalau anak dah sesuai teruskan je.. kalau tukar sure sembelit nanti... tak pun cirit birit...

    ReplyDelete
  4. tapi MAMA nye nie haaa.....cepat terpengaruh dgn iklan...suke dgn promosi dan iklan....ade susu yang bg free gift mcm best je... hihihi

    ReplyDelete