Wednesday, March 20, 2013

Kuasa seorang L.E.L.A.K.I

Pagi2 dah ade meeting..It is a weekly meeting.. Waktu nie la kene bantai/belasah/pancung dengan Boss..
Wahhh saya suke, saye suke!!
Paham2 jer la bile org sales kene marah dgn Boss...muke semua mcm screen saver yg kat desktop tuu..heheh...My ex boss pernah ckp, "u olls nie kalo kene marah atau masok meeting semua muke mcm ikan dalam aquarium..."... Lelaki mmg suke menunjukkan kekuasaaan dan kelakian... Marah2 mmg best..lebih2 lagi boleh menunjukkan kepandaian diri sendiri...

Lepas habis meeting ade majlis farewell, Hanani...Congratz dear sbb dapat move out dari opis skrg nie and berhijrah ke tempat baru..Saya pun ambil la nasi lemak n meehun...tgh sedap makan tibe2 boss panggil suruh ambilkan air untuk vendor...ermm error sekejap sbb kenape dia nak suruh sy yg sedap mkn...why not, dia yg ambilkan?? tapi saya layan je, ambilkan juga sambil mulut nie mengomel...bila dah letak 2 gelas kat atas meja, ade manager lain suh saya pi tambh kan meehun n ns lemak untuk dia...dan saya berkata "u boleh ambil sndiri x??"...dan saya terus blahh...

Kalau kat rumah pun kite kene degar cakap suami...Di opis pun kene dgr ckp bos..
Kadang2 boss/manager yg tak kenal, kalo nampak kite yg pompuan nie, main order je suh buat itu n ini...
Adekah mereka menggunakan kuasa LELAKI untuk menyuruh kaum hawa mcm2 kejer..??

Memang hebat seorang wanita...semua benda boleh buat...hidup wanita!!

HEheheh...

2 comments: