Tuesday, September 20, 2011

Kisah Jiran dan Orang Itu

Salam dan Selamat Pagi..

Memang pelbagai rasa sekarang nie.. Bercampur aduk.. Ade suke, duka dan masalah..

Semalam ade la pulak jiran yang takde sivik membuang lagi kotak tv plasma besar dpn rumah saya..dan ade beberape kotak..gile bongok!! bengkek la tgk org buang samapah nie.. boleh tak ko letak je kotak tv tuu depan rumah ko.. takde adab lansung..serius aku benci org buang segala atok nenek dpn rumah saya itu...

Semalam juga, ade isu yg membuatkan saya terkedu seketika..Boleh tak ko jgn tutup periuk nasi orang lain..Walaupun ko tak ambil duit aku, tapi ko tutup lubang/saluran tuu dan selamba pakcik ko, ko nak bg kat org lain (walaupun pade adik beradik sendiri)...ko ingt ko sape? tuhan? untuk menentukan hala tuju seseorang.. arrghhhhh persetan kan semua masalh yg hines ini...

Hari ini, my Qisya turns to 1 year...HOOO YEEAAHHH!! Cerita selanjut nye akan di update nanti...

Surat cntract masih tak diberi lagi..kate nak bagi b4 cuti, dah berape kali tangguh daaa... at last, malas nak pikir beb...company A nak aku, company B pun nak aku...cam ne??

Yang penting kite semua mesti jadi yang terbaik untuk diri kita sendiri..mencari nafkah untuk membant suami dan keluarga..Amin..

No comments:

Post a Comment