Wednesday, September 21, 2011

gOssIP

Huuuuuhhhh panas la cuaca skrg nie..panas lagi isu yg sedang saya dan suami dan rakan2 sedang hadapi..

Boleh tak saya nak tukar tempat kejer lain? Mesti la boleh kan..Walaupun saya mempunyai kawan2 dan boss yang baik dan hubungan kami mmg close and honestly mmg saya rase ukhwah tuu ade..Bukan shja dalam PERNEC IT tapi satu PERNEC..sebb kite berkawan ikhlas dan tiada agenda lain..Jadi bila saya berpindah ke company lain, is there any issues? Should be no issue..

Walaupun boss or sifu begitu sayangkan kita, from my point of view he needs to let me go..Bukan nye bile kite berpindah ke tempat lain, kita jadi musuh, atau tak berkawan lagi..adekah anda jeles atau tergugat jika saya berpindah? Ohhh plz....we are adults dude! You tuu lagi la..dah tua kot...maybe you terasa sbb usia sudah meningkat kot...tapi yang lain2 tuu, nape nak gune bahasa sacarstic?? 'PEE YUU" yucks!!

Life is short, enjoy your life with your loved while you can..

My Loved One is not a betrayer .. Please let him go and pray the best for him..  It is a nature that we will not stay long at 1 place..as time goes by peeps change either, so do everything in life.. biase la dude..dont be too narrowed...

ALLAH MAHA ADIL~ rOLLER COSTER LIFE~

No comments:

Post a Comment