Thursday, March 10, 2011

LELAKI mengapa kau begini?

Dalam keter tadi dah teringat sesuatu...tntang perangai Si Lelaki ini...
Disebabkan entry kali ini mcm serius and emo, jadi saye membahasakan diri AKU...

Dulu ade seseorang pernah memberitahu aku bahawa dia akan setia menunggu aku hingga akhirnya..
ceeehhhwahhhh....tak boleh blah ayat manis tuu...ade lebih manis tau...
"saya akan tunggu awak sampai perkataan TUNGGU hilang di dunia.."
Fuhhh gile menangkap la ayat manis tuu..
Tapi aku mmg takde rase eheemm eheemm pun pade laki ini..
Jadi aku biarkan je dia menunggu aku..sehingga dia berkahwin pade tahun berikutnye...
Sempat juga aku ucapkan selamat pngntin baru pade dia..."Perkataan TUNGGU dah hilang kat dunia nie..heheheh" Dia tersnyum malu dan minta lupekan perkara yg lepas..Laki oh Laki...Manis bile berbicara..

Ade lagi 1 kisah tntang masa silam..Laki ini berjanji pade aku bahawa dia akan tetap menyayangi aku walaupun dah berkahwin dgn isterinye..logik ke tak? KO dah kawin dgn org lain dan boleh berjanji untuk setia menyayangi aku hingga akhir dunia...logik? Dia ckp 1 hari nanti pasti aku akan menjadi milik dia...wahh aku tak nak dimiliki oleh laki seperti itu....dan aku tau dia masih sygkan aku wlpun sudah beristeri n ade anak..my instinct said so...

Aku sayangkan suami ku yg Cool n Hot :)
Aku ingin menjadi teman suami ku di syurga kelak..
ps:- Wahai suamiku, sayangi la aku seadanye..
      Moga Cinta kite hingga ke syurga...

2 comments:

  1. what shud you do eh kak sbgai kawan yg dah tau...
    nak ckp kang takut lain pulak jadi nye...
    kite doakan yg terbaik je lah kan utk kawan akk..

    ReplyDelete
  2. someone i know ke???
    JODOH dan AJAL kat tangan ALLAH
    2 perkara yg kita tak boleh nak tentukan
    minta pada Nya to lead her.
    Insya-Allah....its easier said than done.
    Just remember this
    Doa wanita dan org yang teraniaya itu adalah lebih makbul.
    so gunakan kekuatan yang ada.

    ReplyDelete