Saturday, February 19, 2011

Baru Saya Sedar

Semalam, sewaktu my Suami gi beli satay kat blue corner, saya tinggal berdua dgn Qisya....
Qisya dah merengek manja nak tido...so saya pun masuk kan Qisya dlm buai...sedang asyik saya mendodoikannya, tibe2 Qisya dengan manja memanggil saya 'MA ..MA'.....
waaahhhhhh sgt suke and manja sgt suara dia......bila saya suh dia ulang lagi panggilan tuu, dia gelak n gelak n gelak.....huhuhuhuhu hanye sekali je dia panggil......walaupun penat dgn kejer, hati nie cair bile dgr suara Qisya tadi....nie la Si Qisya Manis...5 bulan sudah, br saya sedar baru 5 bulan (tak termasok alam dlm perot) saya bersama Qisya Sumaiyah di dunia nie...

Dec10 di Bndar Br Uda

Semalam, ibu and ayah gi bercuti ke Phuket......best nye pergi honeymoon di kala usia senja..
jadi tinggal la saya bersama anak, suami dan adek di rumah....
Bile ibu takde di rumah, rase sunyi la pulak...tiada lagi bebelan dan syarahan magrib n isyak di rumah nie....
dan yg paling terasa ialah part takde makan ptg n mlm dari air tgn ibu...uuhuhuhukkkkk....



Suami and Ibu

Baru saya sedar, saya masih lagi bergantungan dgn ibu n ayah walaupon sudah berkahwin n ade anak.....Kerana saya terasa akan kehilangan tmpat bergantung n mengadu nasib bile ibu ayah tiada di dpn mate.....

Bile nak hidup berdikari ni?

4 comments:

  1. qisya suka borak n gelak...
    smalam abg fadzil blh mengigau time tido tetiba je qi..sya....mcm dia tgh main dgn qisya...
    oh my....penangan senyuman maut qisya sampai bawak mimpi.....

    ReplyDelete
  2. nasib baik a.fadzil mimpi'Qi..sya..'.....kalo kuar name 'se...nah'....atau 'sa.....ra'... huhuhuu

    ReplyDelete