Sunday, February 27, 2011

Anak2 Mama

2 tahun yang lalu, saya tak pernah sangka akan ada rase cinta dan sayang yg mendalam pada anak2 kecik..
saya tak suka anak2 kecik nie..rimas la dgn perangai yg ngada2 tuu (tak sedar diri tuu pun byk songeh)..
Tapi tahun 2009 telah menemukan saya dgn Adawiyah..
Ya Allah, indah nye perasaan nie bile bersame dia...
Dengan Adawiyah nie la, saya kenal erti rindu, syang pade seorang anak kecik..
Dulu waktu ngandung, saya selalu nyanyi lagu Black-Rindu sayang kamu...dan terbayang2 wajah Adawiyah serta anak yg bakal dilahirkan...rindu nye dgn mereka berdua nie...
ada lagi 1 fav lagu wktu nagndung...Lah -adinda...tp bile saya nyanyi, saya tukar adinda kpd anaknda ku...
hehehe...

Sekarang dia dah berumur 4 tahun..makin comel, makin bijak bertutur, makin manja dan makin pandai ambil perhatian....Adawiyah pandai jaga Qisya waktu saya perlukan pertolongan.......her fav panggilan "adik..adik adik.." ala2 macam nanyi n dodoi untuk Qisya...so sweet :)

Adawiyah, mama n Qisya (dlm perot)

Semalam, Adawiyah balik rumah ibu n nenek mcm kebiasaan...itu la rutin kami sekeluarga...sebab tuu rindu pada Adawiyah sbb dia datang 2 kali seminggu....she is a big sista...hehehe

2 beradik yang comel!

Nie gambar lepas balik dari umah mak kat tg karang...tibe2 teringin nak mkn A&W...jadi singgah di Jusco...
Mereka berdua nie la yg buat mama dan ayah upside down...Terutama si Qisya...uhuhuhu suke2 hati nak bangun kul berape....waaaaaaa......tapi itu la cabaran menjadi mam :)

ps: Sayangkan Adawiyah dan Qisya

2 comments:

  1. hahaha,,dan adawiyah semakin nak bermanje2 ngan pakchu dia...dan yg terbaru, ingin berjoget lagu stacy..hahaha,,nyesal aku ajar,aku juga kene joget step sama sampai............................dia penat

    ReplyDelete
  2. haha pandai pulak pakcu nk joget lagu stacy..tp geram tgk pipi budak2 ni..rase n gigit..

    ReplyDelete