Tuesday, September 2, 2014

....Motivasi diri sendiri...


Gambar di atas adalah gambar my lovely brother..the only lil brother that I have...
It was last year.... He's finally found the jantung hati...Welcome to the family Dzulaikha...

Ade banyak luahan nak citer tapi terlampau banyak sgt sampai susun atur cerita tuu bersepah..
Tapi pagi tadi terbaca blog my SIL DZULAIKHA , memang aku nangis!!

Cant remember bilakah adik ku ini membesar?
Bilakah adik ku ini menjadi matang?
Bilakah adik ku ini bertanggungjawab?

Soon he will be a father...


Yes I admit, he has changed a lot... waktu turning point tuu Im not sure...Tapi alhamdulillah, rezeki ....

Benar ucapan Dzulaikha, segalanya telah diaturkan oleh Allah...
Percaturan Dia itu Maha Hebat dan kita tak tahu ape yang Dia bagi adalah terbaik untuk kita..
Cuma kekadang bila kita diuji, kita lemah dan mudah mengaku kalah...
Moga aku terus kuat dan bertabah (mmg akan slalu guna word ni sbb teringat kawan lama Ardilawani)...
Anak2 sentiasa berada di dpn mata bila aku longlai dan lesu...

Ya skarang aku berada di bawah.....dan sedang mengatur langkah dan semangat agar aku tak selamanya berada di bawah....

TQ ibu kerana sentiasa mendoakan anak mu ini...

No comments:

Post a Comment