Thursday, July 11, 2013

Ramadhan 1

Untuk tahun nie saya memang bersemangat nak berpuase da menyambut raya, sebab tahun lepas saya menyambut puasa dalam keadaan berpantang.. Jadi tak berpuase la sebulan...Raya pun dalam keadaan yg tak berape nak huaahuahua...tapi seronok sebab ade Aisyah :)

Bersahur di harai pertama = Horlick panas dan rojak mamak (buat Suami).
                                           Yoli sejuk dan meehun sup (buat saya).

Sepanjang hari saya menguap!! huhuhu sebab dah lama tak berpose... saya tertidor sewaktu mengadap notebook...hehehee...

Berbuka di har pertama sangat sempoi... dan dalam sejarah kami berdua, tiada makanan / minuman dari bazar ramadhan! Good and clap hands to both of us :)

Saya masak ayam percik dan suami buat air teh tarik... simple kan? haaa ade tambahan ikam pekasam dari Gerik... perhhhh simple but sodap! Lapar la katekan :)



3 comments:

  1. weih! perkasam Gerik tu best kot...ko dpt mane?? tewingin plak, huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kwn aku buat dr gerik. byk dlm 1 pek tu. rm15 je.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete