Sunday, April 8, 2012

Percutian 2 days, 1 nite

Huaaa huaa....best nyer..sebab pergi bercuti ke satu tmpat di hujung minggu ini...Tak de la jauh pun tmpat tu, agak selalu ke destinasi itu tapi kali ini saya bersama suami dan anak2 'bercuti' di tempat itu..
Destinasi : Rumah Ibu n ayah
Location : Sebelah rumah saya :)
Members yg join : saya, suami, qisya n oyah

Disebabkan ibu n family balik kg dan jb sbb ade kenduri, jadi saya dan keluarga menjaga rumah mereka sebaik mungkin...huahuahuahauau....

Kami angkut segala barang y penting ke rumah ibu, mcm gi bercuti...yg best, siap boleh masak2 mcm umah sendiri...fuuuuhhh best betol rumah ibu ni...

Hari ni ibu dah nak balik dr kg, jd saya sekeluarga pun berkemas pulang ke rumah asal kami...

Seolah2 percutian kami tamat pada ptg ahad ...hmmm... :>

No comments:

Post a Comment