Monday, April 2, 2012

6 bulan, 2 minggu

Hari nie dah masok minggu ke 26 usia kandungan saya :)
Cepat sungguh masa berlalu..mmg tak sedar..
Bila kawan2, relatives tanye dah berape bulan perot nie..
Jwpan saya sgt stndard..."dah 5 bulan"...
Rupa2 nye anak saya suddah besar la...sudah 6 bulan!!

Ermm nampak sgt saya begitu sibuk dgn urusan di dunia nie, sehingga agak terleka sedikit dgn urusn anak mama dalam alam rahim....sorry dear..
Jadi skrg saya harus la meningkatkn diet pemakanan yg sihat dan kehidupan yg sejahtera...

Semalam dah beli susu materna...
Minggu lepas gi cek up kantoi la pulak tak minum susu materna...
selama ni nurse tanye minum susu ke x...saya jawab "ya"...
Tapi minggu lepas nurse tanye susu ape....
adoiiiyaiiiii.....saya minum susu DUTCH LADY (kotak) atau HL MARIGOLD....
teeeeetttttt tak cukup kalsium tuu untuk awak!!!

Saya sudah minum HERBALIFE dan sekrg tmbhan susu MATERNA...
Harap2 baby dalam tummy bertambh kenyang, penuh nutrisi dan sihat...senyum slalu dlm perot nie k ")

2 comments:

  1. babe, boy or gul??? excited ni :p

    ReplyDelete
  2. tak tau la dear..next week insyallah scan, nampak la kot..hihih

    ReplyDelete