Thursday, April 7, 2011

Diner and 'ngeteh'!

Akhirnye adek kesayangan saye- REAN- telah bermurah hati membelanja kami sekeluarga dinner.. Ahli-ahli jemaah yg join adalah ayah, ibu, saya dan qisya..oppps serta si tukang belanja REAN :) Pergi makan depan PERNEC, lupe ar name restoran tuu..yg penting makanan best n puas hati..the price pun not bad..semua makan western kecuali saya..memilih untuk mkn nasi dan asam pedas ikan pari..qisya hanye mampu melihat kami mkan..heheheh cian anak mama...my Suami tak join sebab ade urusan kejer...suke la rean my Suami takde..save sket budget sbb kurang sorang ahli...hehehehhe....THANZ BRO..I LOVE YOU..



~sewaktu REAN n SAYA kurus~ 2004


~sekarang kurus ke 2011??~

Dulu2 waktu zaman belajar suke je kuar diner and ngeteh...fuuhhh mmg best la..walau takde duit, tp bile time nak ngeteh tibe2 lak ade duit...heheheh bersambung part 2 sbb mcm byk je nak citer....heheh..
yang penting sampai sekrang pun saya n parents suke ngeteh..mySuami n adek kureng suke la..oowhhh ibu juge kurang gemar..kesimpulannye, saya n ayah je yg layan ngeteh nie...heeeehh..






3 comments:

  1. kalau abang ade, dah jadi macam 3 orang tau...

    n ade org 2 siap amek 3 menu..memang nak balas dendam kan

    ReplyDelete
  2. alaaa setakat satey berape sen sgt..tuu pun nak berkire...daaaa!

    ReplyDelete
  3. i like ngeteh too..at mamak restaurant..haha..

    ReplyDelete