Tuesday, January 22, 2013

Citer baru-2013

Tahun baru semua org ade azam baru atau perubahan yang ingin dilakukan..
Tahn baru masing2 ade semangat yang tinggi nak berubah ke arah kebaikan..
Semua berdoa dan berusha menjadi lebih baik...BAGUS!!

Kawan saya skrg sedang sarat mengandung dan sudah 4 bulan suami nye tidak menjenguk dia, call n sms pun susah nak reply... alasan suami dia, isteri pertama tak bagi call and control pergerakan dia... yg menjadi persoalan di benak pikiran ini, kenape suami tu tak beli je hp murah n sim kad baru dan call kawan saya tu dari tempat kejer atau mane2 je la asalkan bukan di dpn isteri pertama tuu?? Bukan nye dia 24 jam bersame isteri...
Kawan saya sudah pun berjumpe dgn beberapa org ustaz, dan mengikut kat ustaz, isteri pertama tidak menggunakan 'cara kotor' terhdap suami itu..maksud nye tiada sihir atau santau atau ape2 yg berkaitan sewaktu dgn nye....hmmmmm...

Ade kawan saya yg sorang lagi tu, berniat untuk mengahwini sorang lelaki yang sudah beristeri dan beranak 3..
Hmm saya tidak mahu kawan yg sorang nie mendapat nasib sama dgn kawan opis nie...tapi nasib manusia tak sama kan...tp saya concern dan sayang kawan nie...


ps: maaf kalo mcm lari dari tajuk...otak ligat berpikir... nasib sendiri pun tak tau lagi kan...

No comments:

Post a Comment