Friday, January 27, 2012

Sakit dan Kehilangan

Salam..

Hari ini saya telah kembali bekerja seperti biase.. Selepas 2 hari cuti CNY, saya dapat flu dan fever..On wednesday saya kejer half day and thursday saya tak dtg lagi kejer..Berehat di rumah..

Semalam kereta kesayangan saya dan hubby telah pun dijual ..Wahh sedih jugak bile tgk keter itu berlalu pergi keluar dari kawasan rumah..Kereta itu dibeli 2 minggu sebelum pernikahan kami..Jadi saya anggap itu seperti hadiah perkahwinan dan ada sentimental value..Pergi mane2 dgn kereta itu..Banyak kenangan la jugak sebab sepanjang usia perkahwinan, dari utara ke selatan kami sekeluarga menggunakan kereta itu..

Tapi tak pe..saya anggap ini sebagai dugaan kami sekeluarga..saya kene kuat dan bertabah..demi anak2 dan keluarga saya tak boleh mengalah!

Suami saya demam panas sgt subuh tadi..lepas solat jumaat masih tidak beransur pulih..saya tekad akan memaksa suami saya ke klinik jika keadaan masih same apbl saya pulang dr kejer ptg ini..Dia bekerja kuat..harder and hardest..Pitty him :(

Moga akan kembali cerah masa hadapan kelak..berdoa dan terus berharap..

No comments:

Post a Comment