Wednesday, December 7, 2011

Bersedia kehilangan??

Baru lepas bace Ika punye blog dan saya berminat untuk berkongsi rase..Quoted from Ika's post today...
Ika berciter pasal ujian dalam hidup ni..dan termasuk la bab ujian yg dtg apbila ibu bapa kite meninggalkan kite selama2 nye...

Saya dan Yan baru berbincang isu kehilangan parents nie minggu lepas..tup tup minggu lepas juga ayah Yan yang accident dan masok ICU 7 hari lepas buat pembedahan..hampir lumpuh separuh badan..mmg tak keruan la Yan...rase tibe2 kehilangan ayah buat seketika...dan saya juga terase kesedihan itu kerana kami berdua mmg rapat...

ADEKAH ANDA BERSEDIA KEHILANGAN PARENTS FOREVER?

Sebelum berkahwin, ibu dan ayah la tempat saya bergantong harap..minta tolong itu, ini...mcm2 lagi.... Selepas berkahwin, tanggungjawab mereka sepenuh nye diberikan kpd Suami saya....Sejujurnye, saya masih lagi bergantong pade ibu...apabila saya ade perselisihan faham dgn suami, saya terus teringat ibu....bukan mengadu pade ibu tapi dengan memandang muke ibu, masalah yg saya sedang hadapi tibe2 hilang...sejuk nye muke ibu...dan saya telah lihat betapa banyak jasa ibu dan ayah sehingga kini saya berjaya seperti skrg...Terima kasih Ya Allah kerana mengurniakan saya Ibu dan Ayah yang begitu penyayang dan bertanggungjawab...Saya berharap dapat menjadi mama yang mithali kpd anak2 saya termasok Adawiyah seprti mana ibu menjadi the best mom for me and Rean ....

No comments:

Post a Comment