Thursday, May 26, 2011

July 2009

Sekarang ibu sedang bersolat dan mengaji di atas. Saya menjaga Qisya yg nyenyak tidur di bawah. Ayah masih belum pulang dari kejer, termasok la Rean dan my Suami. Alhamdulillah, masing gigih mencari rezeki halal buat kami sekeluarga :)

Bile bosan saya melayari Internet menggunakan l/top Rean (adik gebu)...Uhuhuhu dan saya mengimbas kembali kenangan dolu2 dgn melihat gambr2 yg ade dlm file l/top nie... Antara gmbr yg menarik ...........


Fishing with my family



~anak ayah~

Percutian ni mmg tidak menyeronokkan. Sebab saya masih berduka lara dalam kes putus cinta...ahahahha....
Tapi Allah itu Maha Menentukan dan Maha Mengetahui..Keesokkan hari nya, sekembalinya saya ke KL saya telah bertemu jodoh saya iaitu Suami saya! Alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment